Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Pepíškovi a Tulipovi s úctou


Asi ako každý slovák, i ja sa veľmi nerád dostávam do pozície „odrodilca“ – je to taký údel slovákov, ktorý pracujú a samozrejme žijú dlhodobo v zahraničí (a v čechách zvlášť), že sú celkom pravideľne atakovaní kvoli „odnárodneniu“. Alebo inak. Pri debate o úrovni hokejových súťaží (ale napr. i pri nominácii Špirka do reprezentácie) som vyslovil názor, že špička českej prvej ligy, teda Chomutov, brnenská Kometa a Ústí sú zrovnateľné tými s prednými svk extraligovými mužstvami a v podstate všetky mužstvá slovenskej extraligy, mimo Slovanu a Košíc by mali problém vyhrať českú prvú ligu (o účinkovaní v o2e nehovoriac).

V rámci diskusie s Pepíškom a Tulipom bol použitý vyššie uvedený argument: S tou úrovnou českého hokeja to riadne preháňaš…nemôžeš porovnávať niečo,čo sa porovnávať nedá…slovenský hokej a český hokej majú momentálne veľmi málo vzájomných konfrontácií a tak tieto tvoje predpovede stoja na vode…Sú to len také fantazmagórie,č oby-keby…Možn o si ovplyvnený aj životom v Čechách,Slováci majú totiž pri dlhšom pobyte v zahraničí nábeh okiadzať svoju domovinu vo všetkom… – Tulip no podla mna su tieto sutaze neporovnatelne… toto je typicka slovenska vlastnost.. .podcenovat samych seba.. naozaj si nemyslim,ze je taky markantny rozdiel medzi SR a CR extraligou…mozno sa raz dockame vacsej konfrotacie a tym padom sa vyvrati alebo potvrdi jeden alebo druhy riadok… Ano CR muzstva maju viac penazi na rozhadzovanie,ale to nezname ,ze aj kadre su lepsie…mena nerobia tym..vid Sparta…  – Pepíšek

Už samotný fakt, že sa celkom vážne zaoberáme (a celá debata vznikla v podstate ako reakcia na názor českých fans o úrovni svk extraligy) tým, že sa porovnáva kvalita českej prvej ligy a slovenskej extraligy je alarmujúci – to je na samostatnú tému, prečo je slovenský klubový hokej a zvlášť v tejto sezóne a s ním samozrejme svk extraliga tam kde je. Pritom sa odvážim tvrdiť, že celkovo je svk a česká extraliga v zásade v tejto sezóne kvalitatívne neporovnateľná (i keď táto sezóna v o2e bola do určitej miery špecifická) – kto sleduje súbežne české a slovenské PO prostredníctvom tv prenosov si urobí obrázok sám. Toto podľa mňa nie je na serióznu diskusiu. Tá by mala byť o tom, aby sa táto situácia čo najrýchlejšie zmenila a svk extraliga sa svojou kvalitou dostala aspoň približne na kvalitatívnu úroveň o2e.

Pre tento účel je ale rozhodujúca otázka – dá sa nejakým sposobom, bez toho, že by sa stretávali v nejakej dlhodobej súťaži porovnať jednotlivé mužstvá? Podľa mňa sčasti ano a to kádrom. I keď určite „mená“ nerobia mužstvo a výkon, predsa len sú orientačným kritériom pre určenie jeho kvality. Pritom moj subjektívny a zdorazňujem subjektívny dojem je ten, že česká prvá liga (pri stretnutí top týmov) je zhruba zrovnateľná so slovenskou extraligou rýchlostne, je vedená viac takticky, je určite silovejšia a je súčasne menej technická (rozdiel medzi o2e a prvou ligou je viditeľný v momentálne prebiehajúcej baráži). Mám pritom dojem, že český prvoligový hokej väčšinou jeho „kritici“ nevideli a nepoznajú súpisky, ale to može byť len moj subjektívny dojem, nezakladajúci sa na realite (a sám priznávam, že prvoligový hokej som pozornejšie začal sledovať, pár krát aj „live“ až potom, ako začal byť Motor namočený do hry o baráž…). A poznámka na záver tohoto odstavca. Nepovažujem sa už vobec za znalca svk prvej ligy (a asi tá by sa logicky mala s tou českou porovnávať), ale mám dojem, že v podstate všetky mužstvá s výnimkou SNV by mali problém dostať sa do prvoligovej PO.

Súpisky troch českých top prvoligistov (vrátane do baráže namočenej Boleslavi, ktorá ale pravdepodobne o2e udrží):

BK Mladá Boleslav

brankári: Schwarz, Šindelář obrancovia: Bauer, Brňák, Čížek, Drábek, Jindra, Kočí, Lukáč, Mocek, Moravec, Drábek, Schnabel útočníci: Benda, Boháč, Důras, Fiedler, Gajovský, Gengel, Handlovský, Kazionov, Klimenta, Konečný, Kotrba, Král, Nouza, Padělek, Pajč, Pšurný, Rod, Sýkora, D.Vrbata (R.Vrbata)

kto je kto: jednotka v bráne – M. Schwarz (22, Sparta, AHL 78, NHL – St. Louis Blues 6) top v obrane – Schnabel (31, Slávia, Sparta, Kladno, AHL 291, NHL – Nashville 22, HIFK 94, Jokerit 21, Timra 16), Kočí (30, Liberec 142), Moravec (29, Liberec 247), Zíb (32, Motor, Liberec, Vary, Schwenninger-DEL 55, Torpedo Novgorod 47, Blues Espoo 5, cz repre 25), Novák (30, Slávia 555, Kazaň 48, Kärpät 19, cz repre 30) top v útoku – Král (38, Třinec, Pardubice 552, cz repre 7), Benda (36, Slávia, Sparta, Zlín, Kazaň 105, Jokkerit 120, Ässat 52, AHL 70, NHL -Washington 9), Handlovský (22, Banská Bystrica), Důras (27, Plzeň 289), Klimenta (24, Liberec 218), D. Vrbata v jedenástich zápasoch nastúpil Radim Vrbata (27, kmeňový hráč Tampy, v NHL 438, majster sveta 05)

BK bolo s týmto kádrom poslané vcelku s „prehľadom“ do baráže pre mnohých na svk „veľmi slabým Znojmom“ a ůpred bankrotom stojacim Kladnom", pričom sa odvážim tvrdiť, že obranu, akou disponuje barážová Boleslav nemá ani jeden svk. extraligista bez výnimky…

HC Ústí nad Labem

brankári: Salfický, Orct obrancovia: Zeman, Macháček, Tůma, Bolf, Klobouček, Gýna, Kříž, Novotný, Pojkar, Něměček, Holomek, Kubát útočníci: Janků, Novák, Pšurný, Mikulík, Čaloun, Dragoun, M.Novák, Šaffer, Procházka, Špirko, Havlíček, Pazourek, Sklenička, Kloz, Šagát

kto je kto: jednotka v bráne – Salfický (37, Pardubice, Plzeň Sparta 326, CSKA 86, Severstal 49, Mytišči 41, Torpedo Novgorod 46, AHL 4, 2× majster sveta), náhradník Orct (39, Litvínov, Kladno 703, Kazaň 10) top v obrane – Gýna (33, Litvínov, Motor 417), Macháček (23, kmeňový Motoru 40), Němeček (29, Znojmo 258), Zeman (27, Kladno 263), Kříž (34, Plzeň, Kladno, Znojmo 197), Pojkar (27, Slávia 290), Klobouček (36, Kladno, Dukla J., Znojmo, Slávia, Litvínov 406), Bolf (24, Sparta, Motor 94), Novotný (32, Martin, Žilina, Pardubice, Zlín 417, CSKA 11) top v útoku – Šagát (24, Dukla, AHL 71), Špirko (24, Martin), Heřman (25, Plzeň 36), Janků (39, Zetor, Vary, Zlín, Třinec 752), Pazourek (35, Zetor, Znojmo 274), Čaloun (36, Litvínov, Pardubice 366, HIFK 190, Blues Espoo 147, Severstal 5, AHL 70, NHL San Jose 9, Columbus 11, majster sveta,. ol. víťaz), Sklenička (27, Litvínov 185), Dragoun (25, Sparta 149), Šaffer (28, Slávia, Plzeň, Litvínov 201), V.Novák (34, Sparta, Liberec 486, Avantgard Omsk 40), Kuchejda (21, Motor – striedavý štart, u nás v tretej alt. štvrtej lajne)

Ústí je pravdepodobne korčuliarsky najlepšie vybavené mužstvo (z „výberu“), je výborne kaučované M. Hořavom

KLH Chomutov

brankári: Lundell, Hanuljak obrancovia: Ťupa, Grof, Bombic, Pulpán, Toivonen, Nikolov, Všetečka, Trefný, Kloz útočníci: M.Hlinka, Skořepa, Miškovic, Eiselt, Tarveinen, Květoň, Hašek, Domin, Jíra, Charousek, Jeslínek, Balázs, Tauš, Gombár, Míka

jednotka v bráne – Lundell (35-fín, HFK, 295) top v obrane -Pulpán (23, Plzeň 60, Žilina), Bombic (32, Litvínov 37, Dukla, Košice), Toivonen (31 -fin, Lukko Rauma, Ässät Pori), Ťupa (38, Dukla J., Litvínov, Liberec 313), Grof (27, K.Vary 141), Nikolov (33, Litvínov, Liberec, Znojmo, Pardubice 340, cz repre 34) top v útoku – M.Hlinka (35, bez komentáru), Jeslínek (29, Plzeň, Litvínov 101), Jíra (30, Slávia, Litvínov 50), Skořepa (32, Třinec, Slávia Litvínov 514, Mettalurg Novokuzneck 27, AHL 102, cz repre 7), Gombár (34, Litvínov 237), Eiselt (35, Plzeň, Sparta 175),

Pravdepodobne najslabší tým z „výberu“ (ale s veľkým množstvom odchovancov), súčasne jeden z najbohatších českých klubov, hrajúci veľmi nepríjemný úporný a tvrdý hokej.

Kometa Brno

brankári: Hylák, Horčička obránci: David, Hudek, Kántor, Kempný, Koma, Křetínský, Lhotský, Morava, Protivný, Zubíček útočníci: Barus, Brabenec, Černý, Dlouhý, Haluza, Klimt, Korhoň, Kostourek, Liščák, Polodna, Padělek, Pucher, Sedlák, Svačina, Švaňhal, Vondráček, Zábranský

jednotka v bránke – Hylák (25, Pardubice 32) top v obrane – Kántor (32, Třinec, Pardubice, K.Vary, Vítkovice 143, IFK 110, Tappara 55, Jokerit 43, Färjestads BK 47, Dynamo Moskva 15, Kazaň 21, Düsseldorfer EG 20, cz repre 19), Kempný (18, Skalica), Zubíček (34, Vsetín, Motor, Zlín 630), Koma (24, Pardubice 102) top v útoku – Pucher (34, bez komentáru), Brabenec (32, Motor 466, Lulea 105, cz repre 15), Klimt (35, Plzeň, Kladno, K.Vary 491), Korhoň (30, Zlín, Třinec, Pardubice, Vítkovice 448, cz repre 2), Svačina (20, Vítkovice 62), Sedkák (29, Kladno 91), Padělek (34, Vsetín, Dukla J., Vítkovice, Třinec 463, Chabarovsk 17)

Pravdepodobný majiteľ „znojemskej“ licencie a momentálne najhokejovejšie české (moravské) mesto.

Záver… Vážení spolubesedujúci prispievatelia Pepíšek a Tulip – pozrite si, prosím, štatistiky svojich top hráčov (doporučujem české štatistiky Hranáč, Appel), pozrite si štatistiky Filipa Turka vo Zvolene, pozrite si štatistiky zvolenských Štrbu a Barinku a porovnajte ich a vobec súpisky, so súpiskami top českých prvoligistov a príslušnými štatistikami – nie je to rozhodujúce, ale tie štatistiky predsa len niečo naznačujú. Určite netvrdím, že Brno je lepšie, než Skalica alebo Zvolen, len tvrdím, že česká prvá liga je omnoho kvalitnejšia, aká je u nás predstava (a najmä tu uvedené mužstvá) a tieto mužstvá by v svk extralige hrali určite dosť vysoko a naopak, i popredné svk mužstvá by mali zložité túto súťaž vyhrať. A už len dovetok. Pri pohľade na tu uvedené obrany a gólmanov možno aj toľko diskutovaná Špirkova nominácia predsa len vyzerá inak…


kyle BLOG

 

milí Tulip a Pepíšek: pretože ma celkom zaujal sposob, akým bol "vyargumentovaný" moj názor, dávam vám k dispozícii aspoň základné údaje, aby sa dalo, mimo národných stanovísk, racionálne diskutovať myslím si, že pravda nikoho nezabila a nezabije, skor naopak - ostatne, fíni teraz hrajú prípravu v Maďarsku, pokiaľ sa nemýlim, tak snáď si na to nezvyknú...
30.3.2009 - 11:06
0

vorky BLOG

 

suhlas, ceska 1 liga je ani neviem kolkokrat kvalitnejsia ako nasa 1liga, mal som moznost vidiet semifinale Trnava - PN, a semifinale Brno - Chomutov, rychlost, nasadenie, tvrdost, brankari jednoznacne v prospech CR 1 ligy. Co sa tyka SR extraligy a top timov Ceskej 1 ligy, taka NT, KK, PP, BB, ZA, MT by mali problem stihat za ceskymi timami. A je zbytocne porovnavat O2 a extraligu, kazdy vidi play-off. Samozrejme aj v Cr su odvar zapasy, ale zial u nas su aj v PO. a na zaver este nieco, kym v CR sa chysta v Chomutove vystavba haly, u nas nie sme schopny postavit jednu halu pre MS.
30.3.2009 - 11:44
0

SniperBA BLOG

 

Kyle, pekný blog.... súhlasím takmer so všetkým, čo si tam napísal... hoci nám sa to páčiť nebude a spomenieme náhodné víťazstvo Žiliny nad Spartou, keď Sparta mala hádam 50-60 striel, že pozrite, také zlé to u nás nie je....

stačí sledovať tie zápasy play-off a nebojím sa tvrdiť, že Plzeň i Sparta, ktoré vypadli by Slovan, Skalicu, Košice i Zvolen, vyklepali maximálne v piatich zápasoch...

by the way: Gýna hral aj za Slovan... musíme si trochu prihriať polívčičku....
30.3.2009 - 11:58
0

kyle BLOG

 

: všimol som si, ale diplomaticky som to tam nedal, jedna kotaška stačí
31.3.2009 - 1:40
0

Jimmy Tulipan

 

Je to asi pravda co si napisal, ze Plzen, Sparta ale urcite aj dalsi by sucastnosti KE,BA,ZV,SI dali ale treba si uvedomit, ze ak by skutocne k tymto konfrontaciam v ramci nejakej csr sutaze dochadzalo tak aj kadre SVK muzstiev by sa prispôsobovali a zhanala by si väcsia kvalita aka je k dispozicii momentalne a ktora bohate staci na semifinale, respektive finale nasej ligy.
8.4.2009 - 1:45
0

kyle BLOG

 

to máš určite pravdu: to čo chýba našej lige a našim mančaftom je konkurencia - to nie je len o kádroch, ale i o tom, že české mančafty musia odohrať v sezóne omnoho viac náročných stretbutí a sú v oveľa väčšom zápasovom tlaku - ale realita je teraz iná, bohužiaľ
8.4.2009 - 2:34
0

fanda

 

u nás na hráčoch nie je od nikoho tlak na kvalitu, obzvlášť tato sezóna mi pripadala v tomto smere rovno katastrofálna, výborom ako keby bolo fuk, čo hráči predvádzajú pred svojimi divákmi. A samotný divák je pre hráčov maličký motivačný činiteľ, miesto toho, aby si ho hráči vážili a boli radi, že sa ešte vôbec vyberie na zimák, ukazovali mu mnohokrát akurát tak zadok pekne rovno z ľadu...
8.4.2009 - 3:28
0

fanda

 

kyle: Porovnávať prvé ligy - slovenskú a českú - je porovnávanie neporovnateľného. Odvíja sa to samozrejme od ekonomického zázemia, nehovoriac o tom diváckom, kým v Čechách majú svojho generálneho sponzora a samozrejme adekvátnu podporu najvyšších hokejových miest, myslím zväzových, dnes mám v súvislosti so slovenskou 1. ligou veľmi pesimistický náhľad už len v tom, či bude budúcu sezónu mať vôbec kto súťaž hrať. Naša prvá liga je na pokraji záujmu všetkých, ktorí by mali byť v tejto súvislosti kompetentní...

A keďže je všetko závislé od prachov, ani kvalita nie je výnimkou. Klobúk dole pred premakanou argumentáciou (ako vždy) v podobe súpisiek, aj keď sa samozrejme môže povedať, že hráči, majúci za menom zvučné tímy i repre štarty sú za zenitom výkonnosti, lebo kto chce psa biť, palicu si nájde, ale stále sú to hráči, ktorí sú schopní zdvíhať úroveň špičkových 1.ligových tímov vysoko až na úroveň mnohých tímov SE.

Tiež sa pripájam ku kyleovmu názoru, že len veľmi málo slovenských ExL tímov by malo šancu niečo uhrať v českej o2e.
30.3.2009 - 12:01
0

janoslovan

 

Slovák a Slováci sa píšu s veľkým "S"!
30.3.2009 - 12:04
0

fanda

 

To je na tom tom blogu ozaj to úplne najpodstatnejšie.
30.3.2009 - 12:22
0

janoslovan

 

Pani fanda: Viete, my národniari zo Žiliny sme citliví na všetko, čo súvisí so slovenským jazykom.
30.3.2009 - 12:25
0

fanda

 

janoslovan: To som profesionálne citlivá aj ja, preto viacerým blogerom ich blogy opravujem , ale niekedy netreba všetko brať tak rigorózne.
30.3.2009 - 12:30
0

kyle BLOG

 

janoslovan: má pravdu - pravidlí pravopisu by mali (aspoň ako tak, platiť) - u neho je problém, že sa snží stále písať v nejakom "prispievateľskom rauši", včera som zaregistroval úplne normálne príspevky
30.3.2009 - 20:59
0

kyle BLOG

 

ale: už je to zase o ničom
31.3.2009 - 1:36
0

Hary

 

..hmmmm: ...jedno je isté...uroveň najvyšších suťaží sa naozaj na SK a v CZ porovnávať nedá...tak ako vlastne uroveň športu v globále...Česi su trošku iný level...a to už aj v zimných športoch čo je vzhľadom napríklad na prírodné podmienky doslova HANBA...moj názor je že či už Mladá Boleslav,tak Ustí ako aj Kometa by v našej lige hrali v hornej polovici uplne v pohode...ja som tu tiež tuším včera alebo predvčerom písal o lige rakuskej a napísal som že je tamojšie Play off pozerateľnejišie a za tým si stojím...skusil som to aj včera ked som sledoval zápasy v Košiciach a v Salzburgu...či chceme alebo nie uroveň našej ligy klesá o druhej lige nehovoriac...a uroveň nášho športu tak isto...je to smutné lebo mna osobne mrzí že napríklad niektorých športoch bud trendom nie vychovávať ale dovážať..prvé lastovičky v podobe Musľbesa či Kuzminovej už su..to sa ale dá v odvetviach ktoré nie su až tak masové..a čo napríklad futbal či hokej?KATASTROFA
30.3.2009 - 12:41
0

frantapriklep

 

Mnooo ...: Porovnávať českú prvú ligu s našou extraligou možno len teoreticky, čiže tak, ako si to, Kyle, spravil v tomto blogu. Je to pekné prirovnanie, ale štatistiky zase nie sú všetko. Uvedomme si jedno, že tie skúsenosti a štarty v najvyšších súťažiach tam u českých prvologistov sú, no pokiaľ by mali kvalitou na vyššiu súťaž, tak by hrali tú.
Ide väčšinou o starších hráčov, ktorí už majú zenit za sebou. Či by to stačilo na slovenskú extraligu nevedno, Dukla odohrala v lete súboje v Brne, aj v Chomutove v rámci prípravy, oba tesne prehrala, no tohtoročná Dukla nebola (najmä v lete) reálnou ukážkou sily slovenskej extraligy.Skalica aj Zvolen hrali v lete v Trenčíne RONA Cup, ktorý som sledoval celý, a v súbojoch so Zlínom, Třincom a Zlínom Zvolenčania dominovali, Skalica prehrala len jeden duel.
To je špička našej extraligy proti dolnej polovici českej. Vzájomné súboje vyzneli pre slovenské tímy.

Úroveň našej ligy nebola extra vysoká, môže za to aj pád Dukly, Martina či Slovana, ale ja osobne by som v teoretickej rovine predpokladal, že semifinalisti našej extraligy by sa v českej nestratili, Košice by nepochybne hrali o najvyššie priečky.

Všetko je to otázkou jedine peňazí. Balíky v českej lige sú neporovnateľne vyššie ako na Slovensku a reálne pôsobí v Česku 30 TOP-Slovákov, ktorí by misky váh viac naklonili na slovenskú stranu, ak by boli na Slovensku peniaze.

Nie sú, reálne nie sú, a to je základný problém. Reálne začínajú chýbať aj v českej extralige a preto trebárs môžeme vidieť spomínanú silnú trojicu v druhej lige, snažiacu sa o nemožné - o postup do extraligy. Vyčerpaní vzájomnými súbojmi v playoff prvej ligy sa potom stavajú proti oddýchnutému barážistovi z extraligy a v nerovnom boji prehrávajú. Systém je tak stupídny, a neférový, že by potreboval zmenu a kludne by sa mohla každý rok na spopularizovanie extraligy vymieňať aj trojica klubov. Ale to už je český problém ...

Tým našim je nájsť toľko peňazí, aby sme udržali aspoň takú úroveň. aká je teraz, hoci je nevalná ... Peňazí bude menej a kvalita zákonite pôjde dolu. Súčasná situácia vyzerá tak, že naozaj jedine orientácia na mladých a vychovávanie budúcej generácie môže situáciu zachrániť ...
30.3.2009 - 13:28
0

Hary

 

..Franto: ...letné zápasy v rámci prípravy nie su vobec žiadnym smerodatným ukazovateľom...lebo aj Martin odohral na Kellys cupe uplne vyrovnaný zápas s Plzňou a myslím že v dlhodobej suťaži by sučasný Martin sučasná Plzeń porážala ako na bežiacom páse..píšeš že v týchto kádroch su hráči ktorý už maju zenit za sebou ja napíšem že je ich tam kopa ktorý by si našu extraligu zahrali v uplnej pohode...ak mám menovať napr. len slovákov tak Pucher,Hlinka... nie je všetko len o peniazoch aj ked sa nám to tu v tejto dobe stále prízvukuje je to v prístupe...je to v tom že v našich kluboch nie je tlak na hráčov...trh u nás je takmer nefunkčný pri 12 mužstvách je takmer isté že ak Ťa vykopnu v MT ideš do Žiliny vykopnuˇťa v PP ideš do Kežmarku atď...žiadny nový trénery len akási rotácia...atď...je veľa vecí ktoré maju podiel na tom že kvalita ligy u nás klesá...a nakoniec si nemyslím že semifinalisti našej ligy by nepochybne hrali o najvyššie priečky...
30.3.2009 - 13:49
0

frantapriklep

 

samozrejme je to vec názorov, pretože reálne porovnanie urobiť nejde ..

súhlasím s tým tlakom na hráčov ... ten je tu enormne nízky ... niečo sa podľa mňa v tomto smere pohne počas tohto leta, kde kluby v drvivej väčšine pritlačia na hráčov, lebo sami sú tlačené finančnou situáciou ...

ako to dopadne, som aj ja zvedavý ...
30.3.2009 - 14:05
0

zomi BLOG

 

Bodaj by si mal pravdu Franto.: Ako vravis, vlastne kluby ani ine vychodisko ohladnuc na financie nebudu mat.Len sa netreba bat a vyhovarat sa, ze mladi na takuto sutaz este nedorastli. Lenze kde sa maju zdokonalovat, ak nie v tejto nasej sutazi? Zrejme sa mnohi vysluzilci v jednotlivych muzstvach rozlucia a po nich by malo nastat miesto pre mladsich adeptov . Len mam obavu, aby sa nerozprudilo v kluboch vedomie , ze treba sa zachranit za kazdu cenu a nekupovalo sa za mensie peniaze, ako dosial / Ved sa setri... / nadalej z nizsej sutaze v Cechach.Pripadne netahali sa „skuseni“ hraci. Aby sa nevytvarali v kluboch tvrdenia typu, ze teraz v tej „rozhodujucej“ sezone, ked sa bude v SE zuzovat , tak este posily stoj, co stoj, ale potom, uz ked sa to stabilizuje, tak potom...
Aj ked nie, az v takej miere, ako niekedy, ale predsa sledujem hokejove sutaze v CR a na SR. Zakladnu cast, ako aj boje v play off. Podla mna staci mi, aby som mohol porovnat a povedat svoj nazor o urovni jednotlivych sutazi. Tak uroven v susednej krajine je vyssia .Nie podstatne, ale je vyssia.Ci sa to tyka zabezpecenia, vybavenim stadionov, starostlivost o fanusika, ako aj v hre jednotlivych muzstiev v nasadeni, rychlosti, technike, ci mysleni hokejistov na lade.
Aj ked v Cechach maju dost problemov, vedia o nich, rozpravaju o nich, ale dosial vobec neuvazuju o rieseni zvysenia urovne tym, ze sa vytvori nadnarodna sutaz. Toto je skor zelanie nas fanusikov, co sme zazili federalnu sutaz a niektorych ludi v kluboch, ktori argumentuju ekonomickym prinosom napriklad v Prahe. Vraj z tohto hladiska by im viac priniesol Slovan,Kosice,Trencin – ako povedzme niektore pre nich v O2 menej zaujimave kluby. Lenze, musia respektovat zaujmy ostatnych klubov O2. Podla mna, takato nadnarodna sutaz, by nasmu hokeju urcite pomohla.
Lenze na to treba dvoch. A z ceskej strany sa o tom neuvazuje. Ine to trochu z ich strany bolo, ked sme mali uspechy r. 2002 a 2003.
30.3.2009 - 16:29
0

kyle BLOG

 

franto: k peniazom - v podstate všetky predné kluby ohlásili zníženie rozpočtov cca o 20% - časť z toho pojde na úkor výšky platov (kde je asi celkom dobrá vata) a časť cestou znižovania šírky kádrov, dokonca sa povráva po tichu, že na znižovaní existuje, resp. existovala nejaká quazi dohoda, lenže... Lenže sa ukazuje, že vstupom Brna do o2e a udržaním Bolky (a pokiaľ zostanú ambície Chomutova a Hradca finančné a ambície Jihlavy a Ústí športové, nazvyme to tak) je to tak všetko trochu inak a napr. v jednom nemenovanom klube sa povodná eufória ako povyhadzovať hráčov po blbej sezóne zmenila postupne na hektickú činnosť, ako hráčov udržať (dokonca už i predvyhodených), čo údajne vyústilo v dosť "komické" situácie o nedorozumeniach a pod... Budúci rok bude v o2e veľmi, veľmi zaujímavý, uvidíme, aký mančaft postaví Brno (a tipol by som si, že tam bude dosť slovákov s veľkým s), určite sa ale stane jedno - pokiaľ Kladno, Litvajz a Zlín, teda finančne asi najviac namočené kluby nebudú chcieť rovno vypadnúť (a predpokladajme, že chcieť nebudú), tak od samého začiatku bude veľký tlak na výsledky, pretože všetci sa budú desiť plejautových zápasov (a problémov so záchranou)
31.3.2009 - 1:26
0

fanda

 

frantapríklep: ..."skúsenosti a štarty v najvyšších súťažiach tam u českých prvoligistov sú, no pokiaľ by mali kvalitou na vyššiu súťaž, tak by hrali tú"... Český hokej, nakoľko má raz toľko aktívnych hráčov ako slovenský (neviem presnejší pomer), má tým pádom aj viac hráčov, ktorí dosahujú extraligovú kvalitu, ale keďže je počet ExL tímov a tým pádom aj ExL možností uzavretý, tak zákonite musia hrať aj kvalitní hráči nižšiu súťaž. čím rovnako zákonite zvyšujú aj jej kvalitu. Ekonomická sila zabezpečuje aj to, že po skončení juniorky nemusí končiť s hokejom toľko kvalitných hráčov, ako je tomu u nás. Iste aj ty, franto, poznáš kopec vašich trenčianskych chalanov, ktorí takto skončili, prípadne ak hráči, aj kvalitní vidia, že hokejom sa na Slovensku nejako moc uživiť nedá, tak sa sústredia na školu, pokiaľ sú to aj študijné typy... V nižšej súťaži končí z týchto dôvodov 90 % chalanov po juniorskom veku, a to som ešte možno optimista, pretože ekonomické zaistenie v tejto súťaži je v priemere ďaleko pod priemernou mzdou v NH a pokiaľ chalana nefinancujú rodičia, koniec s hokejom je jasný a hrávajú ďalej hlavne chalani, ktorí zároveň ešte študujú na SŠ či na VŠ, čo na výkonnosti žiadnemu hráčovi nepridáva. Jednoducho sa rozkrájať nedá ani tým, ktorí by v hokeji ešte mohli mať nejakú perspektívu.
30.3.2009 - 15:53
0

fanda

 

No, kruci, nespravilo mi to odseky!
30.3.2009 - 15:55
0

Mr.Bo881 BLOG

 

entrovala si dostatočne?
30.3.2009 - 17:03
0

fanda

 

Mr.Bo881: Ako obyčajne! Ale budem ešte (do)statočnejšie!
30.3.2009 - 17:39
0

Mr.Bo881 BLOG

 

30.3.2009 - 17:53
0

zomi BLOG

 

V podstate mas pravdu, len by som dodal, ze pritom este mladeznicka zakladna sa na Slovensku znizuje.
30.3.2009 - 16:38
0

fanda

 

zomi: To ani nespomínam, zomi! Dve lajny dorastu či juniorky sú na zápasoch úplný normál, v malých kluboch hrá všetko, čo má ruky aj nohy... O žiakoch ani nehovorím, v nižších ročníkoch hrajú chalani aj z troch ročníkov narodenia, aby sa dal dokopy jeden mančaft, po dlhom čase nemáme ani oficiálne ŠHT, pretože sa nespĺňa počet chalanov do nich, ako hokejové triedy sú vedení samozrejme, aj tréningy ráno či počas školy, ale počty hráčov sú rovno katastrofálne... -( (smajla dávam na rozdelenie odseka)

To sa ale odzrkadlí na kvalite a kvantite hokeja v áčku až o takých
7-8 rokov, tak dovtedy si budeme musieť nájsť nejaký inakší šport, ináč to nevidím...
30.3.2009 - 17:46
0

zomi BLOG

 

Hej, ale aky, iny sport ? Ze sa nam raz za dlhy cas presadi nejaky talent v tenise, alebo v nejakom inom individualnom sporte ? Snad nam este Liptaci na vode urobia radost...
30.3.2009 - 17:54
0

frantapriklep

 

súhlasím ...

inak, vo veľkom sa ukazuje na to, že hráči musia po skončení juniorského veku končiť ... to je ale realita... proste nie každý môže byť profesionálnym hokejistom.

Hráč, ktorý je naozaj kvalitný, tak sa presadí. Nemôžeme chcieť, aby sa všetci hráči presadili do seniorského hokeja. To sa proste nedá. Nejaká selekcia vždy bola a aj bude. Aj momentálnu masjtrovskú juniorku Dukly keď som videl, tak je jasné, že niektorí majú na veľa, no pre niektorých je ten juniorský titul stropom, resp. majú šancu skúsiť to v prvej lige.

Mladí hokejisti, ktorí majú rozum a solídne zázemie, popri hokeji aj študujú. A v 18ich rokoch proste musia vidieť, či hokej alebo nie ...
30.3.2009 - 17:47
0

tulipmt

 

Milý kyle...: Tí,čo ma lepšie poznajú ,vedia,že málokedy napísané beriem späť a samozrejme tak neurobím ani teraz...V prvom rade ťa musím pochválť za kvalitne odvedenú prácu!Mne by sa v tom tak hrabať nechcelo...Opakujem ešte raz...Kedže ku vzájomným duelom českých a slovenských mužstiev dochádza minimálne,nemám taku odvahu ako ty,že na základe súpisiek českých klubov pošlem slovenský klubový hokej do neándrtálskej doby...To si zašiel pridaleko...Pripadá mi to tak,že keby si býval v Austrálii,nemal by si problém porovnávať austrálsky a náš hokej a samozrejme,že by sme ťahali za kratší koniec...Som presvečený o tom,že naše preplatené nuly by sa v zápasoch,ked o niečo ide,dokázali vypnúť k lepším výsledkom...A nakoniec ešte čosi...Kritizujem to už dlho,za českým hokejom zaostávajú hlavne naši fasa FUNKCIONÁRI...(bohužiaľ)
30.3.2009 - 16:43
0

kyle BLOG

 

Austrália: je ideológia - ja som dal do placu súpisky, ty svoj pocit, asi tak
30.3.2009 - 20:41
0

stilian3

 

__: Tulip má pravdu .. podla mna je ceská a slovenska Extraliga urcite porovnatelná ...a s tímy súpiskami nesuhlasim ...s penazimi samozrejme je ceska Extraliga pred nami ale výsledkovo je tu mozno rozdiel 5% .
8.4.2009 - 16:20
0

kyle BLOG

 

už : si niekedy videl českú extraligu? v čom "nesúhlasíš" so súpiskami?
8.4.2009 - 16:38
0

Mr.Bo881 BLOG

 

Jednoducho môj názor. v Česku v prvej lige sú dva tri kluby, v prvej českej, ktoré by hrali u nás do desiateho miesta. Naopak našich 5 tímov by v českej exttralige hralo na hranicy play off. V momentálnej forme, Ke,SI, či BA by hrali o semifinále. Bez problémov.

Tažko sa to porovnáva, je to môj názor. Franto dob re načrtol to o financiách. Naše kluby ( 3) majú možno ten priemer čo majú v čechách čo sa týka rozpočtov. Čiže je ja sné, že naši najlepší, čo by boli najlepší u nás v extralige hrajú tam. Navyše kopec mladých juniorov, čoraz viac odchádza do Čiech, normálny jav, ktorý pokiaľ sa nezlepší ekonomická stránka našich klubov, bude naďalej pokračovať.
30.3.2009 - 17:10
0

vorky BLOG

 

ak mam spravne informacie tak chce cesky zvaz obmedzit pocet cudzincov v mladeznickych timoch od buducej sezony, len ktovie ci to nie je v rozpore s europskym pravom
30.3.2009 - 17:49
0

dotm

 

ano chce, takym sposobom, ze za juniorov a dorastencov - cudzincov bude klub platit
31.3.2009 - 13:05
0

kyle BLOG

 

100 tisíc za sezónu
31.3.2009 - 16:44
0

kyle BLOG

 

keď prídeš do života: budeš musieť svoj názor niečím podložiť - prečo si myslíš, že by Skalica, napr. bez problémov hrala semi, keď Vítkovice, Liberec, alebo Motor bez problémov semi nehrali - to ako kvoli Žigovi? videl si aspoň nejaký zápas o2e? na svk sa hodne momentálne preferuje Hranáč, nič proti nemu osobne - ale to je presne hráč do prvej ligy, neviem si predstaviť, kde by ho v extralige momentálne vzali...
30.3.2009 - 20:46
0

zomi BLOG

 

Su tu aj take argumenty, akoze timy medzi sebou hraju zriedkavo, tak sa to tazko posudzuje. Ja posudzujem podla toho, co vidim v ceskej a v slovenskej lige. Nasadenie, rychlost, jednotlive hracske umenie hokejistov... Dramaticnost najme v PO neporovnavam. Napokon dramaticke zapasy mozme vidiet aj v nizsej sutazi...
30.3.2009 - 21:01
0

kyle BLOG

 

zomi súhlas: boli sme pozrieť v hospode Boleslav - to je tento rok náš srdcový konkurent , všeobecne je, podľa mňa právom považovaná za korčuliarsky slabý, ak nie najslabší mančaft ( a nebola korčuliarsky o moc horšia ako Ústí, ktoré je v tomto smere v prvej lige podľa všetkého špička) - koľko svk extraligistov by toto ukorčuľovalo (vyjma KE)? a koľko extraligistov by súčasne vydržalo hrať to tempo s tým fyzickým zaťažením v súbojoch (a to sa hralo hodne mäkko)?
30.3.2009 - 21:11
0

zomi BLOG

 

Korculovanie, jeden zo zakladnych prvkov hokeja.Nie nadarmo niekedy pocujeme medzi tretinami aj vyroky hracov do mikrofonu - musime zacat bruslit...Samozrejme toto vyjadrenie plati pri priblizne rovnakej zdatnosti korculiarskeho umenia oboch muzstiev.
Vies, vobec sa mi nepacia nazory tych, co zvyknu aj na tejto stranke vraviet, ze sa neda porovnavat, ked medzi sebou nehrame. Lenze, treneri dobre vidia... Co im tato priprava s nasimi muzstvami da... Samozrejme, moravske z hladiska vzdialenosti hraju, ale ceske sa moc k nam nehrnu.Ved aj naco, ked maju v blizkosti kvalitnych superov? Radsej vycestuju do Svajciarska, Nemecka a maju aj ekonomicky stimul.Lebo cesky hokej je tam este ziaduci.
30.3.2009 - 22:04
0

fanda

 

zomi: ...dramaticke zapasy mozme vidiet aj v nizsej sutazi...

Dovolím si povedať, že ďaleko dramatickejšie ako v SE mnohokrát. Dramatickosť samozrejme neznamená hneď kvalitu, ale zodpovedne môžem vyhlásiť, že som videla podstatne menej nudy v prvoligových zápasoch ako na TV obrazovke počas tých extraligových. V každom prípade som nikdy neodchádzala zo zápasu môjho prvoligového tímu s tým, že tam chalani kolektívne na niečo či na niekoho hodili bobek...
30.3.2009 - 21:13
0

zomi BLOG

 

Presne tak, ako vravis. Na zapasoch v nizsej sutazi vidime hracske nedostatky nahradene snahou, elanom a bojovnotou.Prakticky ani nedostatky velmi nevidiet, lebo obe muzstva su priblizne rovnake...Navyse aj tam sa najdu hraci, ktori svojim majtrovstvom tak, ci onak - obecenstvo pobavia.
30.3.2009 - 22:23
0

kyle BLOG

 

ešte jeden názor z "druhej strany": DV123 | 31.3.2009, 16:33 | Nick | Datum | Reagovat
TO: Misak_plysak PŘESNĚ TAK. APPEL JE HVĚZDA V PRALESNÍCH TÝMECH! V TĚCH LEPŠÍCH SE NEPROSADIL. ONO NA SLOVENSKU JE ELH AŽ NA DVĚ DRUŽSTVA JAKO NAŠE PRVNÍ LIGA. MARTIN BYCH PŘIROVNAL K BRODU ČI JIHLAVĚ. TAM BY BYL TAKY HVĚZDOU JAKO NÁŠ KAMARÁD NESCHOPNÝ HODEK-.
31.3.2009 - 16:44
0

Bačko_NR

 

Suhlasim,naša biznis liga je v podstate čistý grc...od štadionov,druhotriednych legionarov,tipovanie hráčov,predávanie seríí,financnych problemov vo vacsine klubov a mozem pokracovat do nekonecna
30.3.2009 - 19:08
0

StevenY BLOG

 

Za cias CSSR slovenske hokejove kluby len velmi tazko konkurovali ceskym. Pravidlom bolo, ze stvrty, treti a niekedy dokonca aj druhy najlepsi klub zo Slovenska hral "iba" 1.SNHL. Slovensky hokej by odvtedy musel ist kvalitou rapidne hore (alebo cesky naopak dole), aby sme vobec mohli porovnavat.
31.3.2009 - 10:46
0

kyle BLOG

 

áno, ale: doležitejší je trend - ono to postupne stúpalo (teda fakt sa mi nechce hrabať čísla, pokiaľ sú ešte vyhrabateľné), dosiahla sa nejaká úroveň a potom sa, aspoň podľa mňa zažali čísla (počty hráčov, štadióny apod) zase prepadať a tie jednotlivé vrcholy sú vysledovateľné - iná vec je, či takáto širka klubovej špičky je schopná udržať nejakú úroveň v rámci súťaže - zdá sa mi, že i pri rozširovaní NHL bol názor, že úroveň klesá - ale to vieš iste lepšie ty
31.3.2009 - 14:10
0

Mayo9

 

v tych casoch pokial viem tak sa Slovan, Kosice a Trencin stali aj majstrami federalnej ligy takze neviem preco pises ze len velmi tazko konkurovali ceskym klubom a hral tam aj Poprad a 1.SNHL bola vtedy nieco ako teraz nasa 1. liga
8.4.2009 - 0:52
0

StevenY BLOG

 

Pisem to preto, lebo za celu historiu spolocnej ligy sme Cechom konkurovali len zriedkavo. To je sice pravda, ze majstri boli aj zo Slovenska, ale bolo to iba 4x za celu historiu spolocnej ligy. Vzdy to bol napr. iba jeden tim, ktory konkuroval spicke a jeden, ktory hral o zachranu, to len ako priklad, niekedy boli v najvyssej sutazi aj tri, ci styri kluby zo Slovenska...to znamena, ze vtedajsia 1.SNHL bola skor na urovni terajsej extraligy. Ale podla mna ani to nie, lebo jeden cely tim najlepsich slovakov a mozno aj viac v sucasnosti najdes v zahranici a to vtedy tiez nebolo.
8.4.2009 - 8:51
0

vorky BLOG

 

off topic: Zaujimalo by ma ci SZLH alebo stat(ministerstvo) podporuje hokej na SR napr vystavbou ladovych ploch v mestach obciach, alebo je to len na aktivite samospravy? Mam na mysli tak nieco ako vo futbale , tam sa podporuje vystavba miniihrisk.
31.3.2009 - 17:01
0

vorky BLOG

 

a aby moj pripevok mal spojenie s diskusiou, v CR je viac ladovych ploch a primarne je mat co najviac ploch a hal aju nas na SR, ak sa chceme CR a inym krajinam priblizit
31.3.2009 - 17:02
0

kyle BLOG

 

Komisia pre investície a rozvoj ZŠ SZĽH: skús tam
31.3.2009 - 17:28
0

pepisek BLOG

 

To som nevedel,ze som slavny...
Za svojim nazorom si stojim a tvrdit ,ze 1 Ceska je technickejsia...
Porozpravaj sa s hracmi co hrali za Boleslav,Brno a Usti...
Mimochodom ako je mozne ,ze hraci ,ktory sa nepresadili v Skalici dominuju v 1 Ceskej ?
A este jedna vec...taky Micka...ako hral V Tn a ako v Slavii...
p.s.Ba,Ke,Si,Zv by si stred CE zahrali s prstom v onom...
A ako spominal Franto...Zlin ,Znojmo a Trinec hrali na Rone komplet a vsetci boli...
Normalne by som bol rad ,ak by sa na rok zlucila liga... podcenovat sam seba je Slovenska vlastnost cislo 1...
8.4.2009 - 15:55
0

kyle BLOG

 

pepíšek: ty snáď máš problém so slovenčinou (myslím s porozumením textu)? ja v článku píšem že: Pritom moj subjektívny a zdorazňujem subjektívny dojem je ten, že česká prvá liga (pri stretnutí top týmov) je zhruba zrovnateľná so slovenskou extraligou rýchlostne, je vedená viac takticky, je určite silovejšia a je súčasne menej technická (rozdiel medzi o2e a prvou ligou je viditeľný v momentálne prebiehajúcej baráži). a ty mi vytýkaš, že som napísal, že 1. česká je technickejšia - veď reaguj na argumenty - ty si vymyslíš "moj" argument a potom ho zotrieš - aj tak sa dá aktuálne som hovoril so špičkami jedného z finalistov pri veľmi "neformálnej diskusii" pred finále a problém je v tom, že už sa znižuje aj "trhová" hodnota hráčov, prichádzajúcich z svk - ten despekt tam bohužiaľ je (a netýka sa to len hokeja, ale i ďalších športov) k ostatnému - je to vec názoru - ja som všade zdoraznil, že je to moj názor, moj pohľad a ten je nutne subjektívny - viacmenj tvrdiť, že Skalica či Zvolen by si zahrali s prstom v onom stred v o2e je podľa mňa obyčajný kec, ktorý buď nemyslíš vážne, alebo absolútne nemáš prehľad k výsledkom v príprave - asi vieš, že tohoročný Tipsportcup (kde hrajú extraligisti spolu s prvoligistami) vyhralo Brno - to isté Brno, ktoré sa nedostalo ani do finále prvej ligy... - v príprave Tampa hrala v BA - je výsledok podľa teba odrazom úrovne oboch mužstiev? sú vaše výsledky v ruskej príprave odrazom úrovne mužstiev? i ja by som bol veľmi rád, keby sa zlúčili ligy - práve preto, aby boli naše mančafty nútené hrať iný hokej a podľa mňa aj oveľa tvrdšie trénovať čo sa týka podceňovania - taký klasický útok "na city" bez argumentov (a už som napísal Tulipovi a zopakujem to, že s týmito kecami mi možeš tak dve veci...) - ten rozdiel medzi nami je ten, že ja som ti na základe nejakej diskusie napísal argumenty, ty máš ako najsilnejší argument "podceňovanie" - možno by si bol prekvapený, ako sa k takýmto argumentom stavajú (a ako ich komentujú) naši chalani, ktorí sa športom v cz živia...
8.4.2009 - 16:35
0

tulipmt

 

kyle,čisto súkromne...Neberem ti ten tvoj prehľad v českom hokeji,ale je tak strašne "subjektívny" až pri pripadá "natvrdlý".... A ešte čosi,veľmi sa čudujem,že po "tebe" nesiahlo nejaké české supermužstvo...hodila by sa ti funkcia PR...
8.4.2009 - 16:50
0

kyle BLOG

 

tulip: ja to medzi nami nechcem hrotiť - máme proste iný pohľad na hokej - len nerozumiem tomu, prečo nie je možné diskutovať normálne bez tých akože národoveckých útokov a osobných atakov?
ja som sa pokúsil to vyargumentovať - vy (v tomto prípade ty a Pepíšek) máte napriek tomu iný názor - ok
8.4.2009 - 17:02
0

tulipmt

 

Ani ja to nechcem "hrotiť" takže naposledy...Nerobím si ilúzie o úrovni slovenskej ligy,ale ty jej úroveň "DOSLOVA" degraduješ a robí ti ti zrejme dobre...BODKA.
8.4.2009 - 17:26
0

kyle BLOG

 

nerobí: a robím všetko preto, i mimo (toľko čo možem), aby tomu tak nebolo - snáď to vyjde
8.4.2009 - 17:32
0

stilian3

 

__: Presne tak ja som este nevidel ze cesi by toto isté povedali napríklad keby sa porovnávali s Fínskou alebo švédskou Extraligou
8.4.2009 - 16:21
0

kyle BLOG

 

tak: keď do Sparty prichádzali "fíni" túto sezónu, bola okolo toho celkom dobrá diskusia - vygúgluj si články z tej doby
8.4.2009 - 16:40
0

18hena

 

kyle: ja osobne som bola na 10-siatkach zapasov v CE plzni , slavii,sparte,i pardubiciach a taktiez musim suhlasit ze nase popredne tymi by sa drzali v strede tabulky a take kosice mozno aj vysie tohtorocna uroven nasej extraligy nebola vobec ruzova ale takto dehonestovat nasu ligu v porovnani s Ceskou ligov tak to je trosku silna kava tak ako v cechach su slabe zapasy tak aj na slovensku ako su u nas vyborne zapasy tak aj u nasich susedov ... asi si uz moc dlho u nasich susedov a nedovidis za hranice
10.4.2009 - 10:58
0

kyle BLOG

 

milá 18hena: mohla by si mi prosím napísať, ktoré sú to tie popredné svk extraligové mužstvá? na základe čoho si myslíš, že by tieto mužstvá hrali v strede tabuľky (teda okolo 4 - 10 miesta v o2e) a také Košice (prečo, prosím pekne, práve Košice?) by hrali na špici? na základe nejakých vzájomných stretnutí? na základe súpisiek? na základe čoho? možeš mi na tieto otázky odpovedať?


je výborné, že stíhaš priamo live sledovať o2e a nesmierne ma teší, že tak vysoko hodnotíš svk mužstvá - je vidieť že v českých a moravských extraligových mužstvách sú samí magori a diletanti, ktorí s niekoľkonásobne vyššími rozpočtami nedokážu vytvoriť mužstvá, ktoré by boli schopné konkurovať popredným svk týmom - naviac najlepší svk hráči, ktorí odchádzajú zo svk extraligy do o2e podľa všetkého znižujú jej úroveň, čo je počin nielen iste záslužný, ale i mimoriadne sofistikovaný a naopak, českí hráči z tej neuveriteľne slabej českej prvej ligy (a v Martine by ste o tom snáď mohli niečo vedieť, že) na svk ožívajú a stávajú sa lídrami svojich týmov v súťaži, ktorá je podľa teba (a ďalších) viacmenej na úrovni českej o2e - fascinuje ma pritom, že sami nadávate na vlastný manažment - ja by som ho podľa tohoto hodnotil ako geniálny

- konečne ste ma odhalili - áno, som to ja (v spolupráci s PŠ, predpokladám), čo z nenávisti znižujem marketingovú a mediálnu hodnotu svk extraligy, na svk som nebol už 42 rokov, svk tv principiálne nesledujem a i tu píšem slovensky len so sebazaprením (samozrejme som český maďar, ktorý svk občianstvo získal len sprznením slovenských panien, kúpajúcich sa v rannej hmle v tatranských plesách a používa ho len preto, aby mohol ponižovať slovenský národ na svk národných portáloch) - som šťastný, že v Martine dokážete odhaliť každého odrodilca a škodcu a presne ho označiť - - koneic koncov, bez podobních by sme sa nikdy nedostali na Kaukaz a temer si, s menšou spoluprácov nemeckých bratov, podmanili zlé, historicky principiálne protislovenské a súčasne čechofilské Rusko
10.4.2009 - 14:35
0

18hena

 

ja nevravim : ze vsetko je u nas ruzove ... Nase popredne tymi Kosice Skalica i Slovan i ked mu sezona nevysla podla predstav by sa podla mna drzali v strede tabulky podla teba nie ok tvoj nazor ja som vyjadrila nazor ze to tak neni na zaklade coho tak sudim ??? na zaklade predvedenej hry pocas sezony ty priselci z 1 ligi .... su to problemovy hraci ktory sa neudrzali v CE koli svojmu spravaniu a nie koli vykonnosti ... Npr taky riha bol jeden z najproduktivnejsich hracov 1 ligy myslis si ze si ho v tej extralige nevsimli ze by ho nehali len tak lezat prachom v CE ? ta poznamka o hraniciach bola len taka podpichovacka neber to osobne
11.4.2009 - 13:56
0

kyle BLOG

 

ok: i keď neviem, ako sa dá "podpichovačka" nebrať osobne - beriem tak len krátka reakcia v naj sezóne v Brne bol Appel druhý v KB prvej ligy (54 b.) - v tej sezóne bolo to v KB top 10 Bakus, Appel, Lipina, Fořt, Hodek, Boušek, Roubík, Barus, Šíp, Ministr - chodievaš na o2e, tak sa opýtam - videla si hrať niekoho z týchto hráčov v ďalšej sezóne extraligu? odpoviem ti - nie, niektorí hrávali extraligu predtým, než "padli" do prvej ligy a presadili sa až tam - myslíš si, že všetci mali problémy so životosprávou a len preto si ich nevytiahli? Kometa stavia na o2e nový tým, kde budú hrať v prvej lajne znojemáci (pravdepodobne) Dopita so Salingrom (nie je istý) a Eratom, druhá lajna bude sa bude točiť okolo Svobodu (asi 150 zápasov v NHL), možno Puchera, Brabenca ( repre, nejakých 200 bodov v extralige), chcú Hubáčka ( atoto je mančaft na nejaké desiate miesto, plus mínus) - myslíš si, že je Appel hokejovo lepší, ako ktokoľvek z nich? myslíš si, že by mohol hrať v tých dvoch ďalších lajnách, ktoré budú hrať klasiku, teda predovšetkým budú čekovať? Appel mal v tejto sezóne 51 bodov podobne ako v prvej českej - nemyslíš si, že je to argument "pre mňa"? - samozrejme, že tí chalani sú dobrí hokejisti, mylím napr. Appela a Říhu, ale proste sú na nejakej výkonnostnej úrovni (a hrajú hokej za peniaze a dobré) a proste hrajú súťaž, na ktorú majú - tu mi to začína pripadať, ako keby bola naMba hrať inú súťaž ako nhlku Slovan a Košice majú iste potenciál, aby hrali nejaký stred tabuľky (podľa tohoročných súpisiek a výkonov) - z ostatných týmov asi Zvolen (a minuloročný Trenčín) a napr Skalica by si so svojim štýlom hry ani neklepla - ono sa inak hrá proti v podstate nebrániacim mančaftom a inak totálny hokej na telo, aký sa hrá v cz - to predpokladám na základe videného uznáš, napriek momentálnej eufórii bez toho, aby komplet nevymenila obranu a dva útoky tie farebné smajle nemajú žiadny význam, len oddeľujú text, inak to neviem
11.4.2009 - 23:37
0

fanda

 

kyle: Fascinujú ma tvoje (ako vždy) rukolapne podložené argumentácie. Nedá sa na ne jednoducho reagovať, pokiaľ v rukách nemáš niečo rukolapnejšie a v rukách jednoducho pri týmto argumentom nemôže mať nikto nič...

Brabenec je syn Kamila, bývalého super baskeťáka?
12.4.2009 - 0:48
0

fanda

 

OPRAVA: v rukách jednoducho PROTI týmto argumentom
12.4.2009 - 0:51
0

kyle BLOG

 

tak to neviem : je brňák - ale či je to syn tretieho najlepšieho basketbalistu československa, to fakt neviem
12.4.2009 - 0:53
0

fanda

 

kyle: mám taký dojem, že aj hokejista je Kamil, to by už bola sakra náhoda! Aj tak je ale prča, že nedal syna na basket, v ktorom bol fakt suprový, ale práve na hokej!

Kukám ale na tvoj avatar. nie som nejako moc sčítaná, skôr som tu na portáli za blbca (iste si čítal dnešnú diskusiu o Žigovi, tak si o mne iste nerobíš ilúzie ), ale tvoj psík v avatare musí byť moskovský strážny pes, nie? Samé pozitívne chovateľské vlastnosti, ten sa Rusom fakt podaril na parádu, skoro ako ich hokej! Máš snáď doma takého?
12.4.2009 - 0:58
0

kyle BLOG

 

bingo
12.4.2009 - 1:16
0

fanda

 

kyle: No aspoň niečomu rozumiem! hneď mám lepšiu náladu!
12.4.2009 - 1:19
0

zomi BLOG

 

tak to neviem...: Brabenec, je syn byvaleho vynikajuceho Cs. basketbalistu.
Dokonca sa v utlom veku rozhodoval, ci hokej, resp basketbal...Napokon sestra neviem, ci este hra, ale hrala v ceskej lige basketbal...
12.4.2009 - 8:50
0

kyle BLOG

 

Zomi: díky za info - si studnica informácií - klobúk dole, ostatne, ako vždy
12.4.2009 - 9:16
0

fanda

 

18hena: Pokiaľ ma pamäť neklame, tak som si tu kolo čo kolo čítala od fandov komplet s výnimkou Košičanov také nabrúsené reakcie, že ohodnotiť ich ako dehonestujúce, je ešte veľmi slabé slovo. Ale všetko hento je pravda len v rámci nášho, čisto slovenského, prostredia. Akonáhle presne toto, alebo vlastne ani vôbec nie presne toto, ale ďaleko kultivovanejšie kyleovo porovnanie sa týka slovenskej a českej ligy, tak už z toho nič neni pravda, všetko je naopak, kyle je dehonestátor, janičiar, obyčajný odrodilec, ktorému iste slovenské príspevky na HP prekladá priateľka na telefóne...

Takáto náhla schizofrénia je pre mňa normálne nepochopiteľná.
10.4.2009 - 16:23
0

fanda

 

No, už som si toho tu prečítala, myslím, dosť. Ako vždy, jeden má svoj názor, druhý má svoj a zlatej strednej cesty, samozrejme, niet. Nechcem sa o ňu pokúsiť, ale trochu čísel som sa rozhodla vhodiť sem aj ja. Možno sa zhodneme aspoň v tom, že návštevnost líg a ich kvalita sú spojené nádoby. Skúsený argumentátor môže namietať, že správny fanda chodí na zápasy vlastného tímu, aj keď to s jeho tímom ide od 10 k 5. Koniec koncov aj ja som taký fanda. Nechýbala som ani na 23. zápase v rade, ktorý sme podľa očakávania zas mali prehrať, ale pánbožko ma odmenil a moji chalani vyhrali…) Takých, by sa zdalo hlupákov ale zase nie je tak veľa. A vonkoncom už nie na komplet všetkých zimákoch O2. To dúfam všetci uznáte. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Trochu šmejdenia na nete: Česká hokejová extraliga láka ÚROVŇOU I NÁVŠTEVNOSŤOU 20.02.2009 14:42:00 Bratislava (maj) - Česká O2 extraliga patrila svojou dramatičnosťou i kvalitou medzi najlepšie za posledné roky… Všetkých 364 zápasov sledovalo … v priemere 4902 divákov na zápas (o 118 divákov viac ako vlani). Len v 04/05, keď bola v NHL vyluka a v ExL sa predstavilo takmer 50 hráčov zámorskej profiligy, bol priemer 4999 divákov,.. (rekord 5002 divákov 97/98…) … "takúto návštevnosť môžeme naším susedom iba slepo… závidieť, pretože najmenšie ExL návštevy u nás sú mnohokrát na úrovní ich regionálnych súťaží. … Kým v Košiciach vypredali Steel Arénu s takmer osemtisícovým hľadiskom iba Slovan, Skalica či Trenčín, v Pardubiciach sa priemerná návštevnosť vyšplhala cez 9 tisíc divákov! Naopak, extraligový nováčik z Mladej Boleslavy sa čertil, keď na štadióne bolo 3800 divákov..." … "Naopak nejméně lákal zápas Kladna s Litvínovem, který vysílala v přímém přenosu ČT. Na stadion přišlo jen 1733 diváků. Méně než 2000 fanoušků zavítalo na ČTYŘI (moje vykřičníky a veľké číslice kvôli názornosti !!!) utkání… http://www.hokej.cz/index.php?lng=CZ&webid=388&view= kompletná štatistika návštevnosti ------------------------------------------------------------------------------------------------------ … SE s priem. návštevnosťou 2687 divákov na zápas uzatvára prvú sedmičku špičkových vyspelých hokejových krajín „starého kontinentu“… Extraliga sa zúži. Dôvod? … návštevnost :…“So zvýšeným počtom účastníkov …ale celková priemerná návštevnosť poklesla…“ Na hokejovú ligu chodí stále menej ľudí: …“Napriek tomu, že Pro Hokej presné údaje o návštevnosti zverejní až po sezóne , viacero odborníkov z radov klubov neoficiálne priznalo, že záujem divákov o zápasy klesá… --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ťažko sa v téme, ktorú nastolil kyle, zhodneme, pretože ten, kto sleduje zápasy u nás (tv, či naživo), samozrejme nesleduje O2 a naopak. Priepastný rozdiel medzi priemernou návštevnosťou oboch extralig však hovorí jednoznačne v prospech (okrem iného aj) kvality českej. Smajlíky som dala na oddelenie odsekov, ak by sa samé neutvorili.
10.4.2009 - 12:11
0

fanda

 

ešte že som ich tam dala!
10.4.2009 - 12:14
0

lk242

 

S tou návštevnosťou zápasov to pravdepodobne bude vždy rozdiel. Podla mňa návštevnosť záleží aj od prostredia , v akom sa hokej hrá.. U nás , okrem stelky , nie je ani jeden vyhovujúci štadion , kde by mohla ísť na hokej napr. celá rodina.Kdežto v Čechách je takých hál hneď niekolko.Nedá sa porovnať úroveň služieb v Pardubiciach , alebo na Slávíi s tým , čo je hoc kde u nás...S tým to potom ide ruka v ruke. ( viac divákov - viac peňazí do klubovej kasy - možnosť angažovania lepších hráčov - lepší hokej - lepšia možnosť získania sponzora - viac predaných suvenírov atď) A práve na Pardubiciach je to vidieť najlepšie , aj keď nič nehrali a boli na dne tabulky , aj tak mali takmer každý zápas vypredané...
10.4.2009 - 16:10
0

fanda

 

Ked je niekto na dne tabuľky, nemusí to súvisieť nutne s tým, že sa nič nehrá. Mám v Pardubkách priateľov, ktorí by mi mohli povedať, ako to bolo v časoch, ked boli na spodku, možno to bolo len to, že sa napríkald nedarilo, a nedariť sa ti može, ver mi, aj dlhodobo...

A vo velkých miestach je aj kopec iných zariadení, kde sa dá dobre cítiť a pobaviť, ak by mňa nelákal hokej, ktorý by moj tím produkoval, ale samozrejme, beriem aj tvoje argumenty. Aa Košičania by tiež mohli povedať, či do Steelky chodia na hokej alebo snáď hlavne na mimohokejové aktivity či za komfortom...
10.4.2009 - 16:14
0

Jimmy Tulipan

 

Tak ja osobne do steelky chodim hlavne kvoli hokeju, ale je pravda, ze ja by som chodil ak by sa aj znova hralo v skleniku. Druha vec je, ze na hokeji stretavam spoluziakov este zo zs ktory su tiez velky fandovia a s ktorymi sa normalne nestretavm tak aspon tam.

A co sa tyka mimohokejovych akcii v arene tak som bol za ten cas asi na dva koncerty a este na harlem ale to je vsetko. Mna nejak koncerty a take veci pokial nemam tu kapelu,spevaka,spevacku nejak extremne rad tak proste nejdem.
Teraz sa chystam na Pluscenka ale to este uvidim jak vyjdu love
13.4.2009 - 1:18
0

lk242

 

No nedarilo sa a predsa bol plný dom.Pretože tam to fanúšikovstvo narástlo už do nejakej dedičnosti.Veď musí byť paráda , keď na zápas idú dedo , otec a syn naraz . Alebo napr. celá rodina.Aj ja by som rád vzal svoju rodinu na zápas , ale bohužial u nás sa to jednoducho nedá..Manželka nieje taký fanúšik , ako ty , alebo baby , čo sem píšu.Keď ju raz vezmem na hokej a domov sa vrátime všetci zafajčení ako z poslednej krčmy , ledva držíš všetky potreby , pretože väčšinou sú záchody nepoužitelné ( ak vôbec nejaké sú ) a samozrejme dosmedený , pretože fungujú 2 -3 bufety a v každom rada a plno nadrbkaných detí.. ( a to nevravím o vulgarizmoch a pod. ) No po tomto zažitku by som mal problem , aby na ďalší zápas pustila so mnou aj môjho syna a niežeby si to aj s 10-ročnou dcérou zopakovala..
Neboj , Košičania určite chodia na hokej , ale ver , určite sa na hokej lepšie díva v stelke, kde sa nefajčí , nepredáva alkohol (okrem piva ), každý má svoje miesto a je tam radosť ísť na hajzel , ako hoc kde inde na Slovensku...
10.4.2009 - 16:51
0

fanda

 

lk242: Škoda, že je úroveň zimákov taká, aká je. Je naivné predpokladať, že sa to zmení a tak si na rodinné návštevy hokejov človek asi fakt radšej nechá zájsť chuť. Pritom by snáď ani nebolo treba veľa, mne by tuším stačilo aspoň skultúrniť vecká a teda niektoré aj trochu naddimenzovať, lebo to by si čumel, že niekedy je problém sa vôbec nad misu prepracovať , a to už mám na všetkých štadiónoch dokonale nacvičenú gymnastiku, ktorou tak činím, ale napríklad v takej Trnave rovno v bufíku mám "v povinnej zostave" za tých pomaly 15 rokov ešte stále nemalé rezervy a obkračovanie misy, dverí, zatvárajúcich sa v kabínke 60x60 samozrejme dovnútra a vyhýbanie sa polmetrovému kolesu s papierom na stene ma privádza rovno do nepríčetnosti!
11.4.2009 - 17:40
0

DuklaTN BLOG

 

kyle
12.4.2009 - 8:07
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Kyle (KB)

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: za prácou v cb

 

Mesto: cb


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Slovan Bratislava

Fanúšik NHL klubu: Pittsburgh Penguins


Dátum registrácie: 26.5.2008 08:38

Počet diskusných príspevkov:
0 (vyhľadať)

Články: 53492 (vyhľadať))


Popularita: +5.00
Nepopularita: -4.25
Počet hodnotení: 60

Karma: 46.30%

Kratke spravy

+5 slovan je super (Cvikla )

+5 to som rad :) (Majco)

-2 večný moralista a demokrat. Len on vie najlepšie ako by mal fungovať celý svet, vrátane toho hokejportálového. Pár takých tu už bolo a ja som ich nikdy nemusel ... -2 (Michal z dediny)

+5 dobreeee... (Greendeath)

-5 kuki kuk (Taxis)

+5 Danny Trejo - MUSIM DAT +5 (Begbeee)

+5 nuz tak tu mas TY slovanisto:-D (Mpavl)

+5 slovan! (Kuki)

+5 dnes si ma dostal, dost good :) (HohoMT)

+5 ..Jasné, SLovanista momentálne pôsobiaci v CB..+ 5, aj za servis z českej ligy :) (Great!)

+5 totalny suhlas ku diskusii ku clanku o rozhodcoch, obdivujem ze sa ti to chcelo az takto pisat +5 plus slovanista (MHC83)

+5 Ako klobuk dole za ten prispevok o rozhodcoch, presne, uz som len cakal, kedy si niekto objedna clanok a povie, ako dobre je to tu vsetko..a vsetci sudí su naj a vlastne mame naj roz. na svete...pekne si im to dal vyzrat:) (NewMHCfan)

+5 Kvalitne prispevky k Českej extralige. (Velky brat)

+5 kebyze nedam ,,mojmu,, naj kamosovi +5 tak zhorim v pekle spolu s cartmanom :D +5 (Stanley Marsh)

+5 ako som napísal, RESPECT (Shupa)

+5 tvoj nazor na urcitu situaciu a velky krik okolo Ziga na mna posobil ako balzam na dusu..a preto mozem jedine a s cistym svedomim dat 5ku..:-) (Fun)

+5 Belasí sú moja krvná skupina (Freemt)

+5 Veľmi dobré príspevky ktoré rád čítam +5:D (Tuner1000)

+5 za vyborny prispevok a v pohode prisievate a za pens jedine +5 (Folvy)

+5 ďakujem za hodnotenie a vraciam :) velmi sa mi páčia tvoje príspevky z ČB (Athotis)

+5 Nielen za ten náš vyrozprávkovaný svet. Rada čítam tvoje dokonale prepracované argumentácie. Majú hlavu aj pätu. Zdanlivo idú akoby sekerou rovno do ľadvín, zároveň sú však delikátne, duchaplné a jemné ako dotyk vtáčieho pierka. Jednoducho majstrovské, jednoducho Kyle. Klobúk dole! Aj tvoje nehokejové myšlienky sa oplatí čítať, ak mi obzor aj nerozšíria (ale mnohé veru áno), tak ma aspoň nútia zaloviť v mojej starej makovici takmer až na samé dno! Po dnešnom totálnom sklamaní z jedného top prispievateľa moja neprekonateľná jednotka na HP! (Fanda)

+5 Sparta vracia uder :-)spravne a duchaplne nazory:-) (P.Bure)

+5 Chlapovi, ktorý má rád hokej, znalcovi histórie hokeja na Slovensku. Hoc ho z rodnej hrude odvial osud spomienky na dávne časy ho priviali späť, aby som ťa pohol spoznať a venovať ti +5 Kyle. (Ivanhoe)

+5 super nadhlad a kyle k tomu, palec hore a za pjet (Speedy23)

+5 Najrozumnejsi Slovak v diskusiach o poslednych vystupeniach reprezentacie.Plus-Rad citam tvoje prispevky o ceskej lige. (K)

+5 za ten Pittsburgh..:)..a aj za Slovan..:D dalsi z pohode prispievajucich.. (Malkin88)

+5 absolútne nie je o čom...rád "Ťa čítam" a ak bude príležitosť, rád si podebatujem o hokeji s Tebou aj osobne pri pivku... :-) inteligencia, nadhľad a prehľad, to sú "veci", ktoré Tebe nechýbajú...a navyše fandíš mojim dvom obľúbeným mužstvám v "Česko-Slovensku"...:-) (Flipper)

+5 jasne +5,,,slovan je slovan:) (Deividson.)

+5 Pekne si to napisal. Treba sa na veci pozerat s nadhladom a potom sa mozeme zabavit na hocicom :) (Minson)

+5 tak za toho Říhu a aj za Slovan dostaneš pätorku :))) (Marvel)

+5 suhlas riha bavi ludi pochopil si to ako jeden zmala a nezavidis :)Slovan a Martin :) (MathewSS)

+5 Pepac ze som ta este nehodnotil,ale si v mojom zornom poli! A k tomu este Slovanista! (Siso)

+5 ojektívne nazory....chvalim (Lobi)

+5 Koľko ti fp zaplatil? :-))) (Dust in the wind)

+5 ako je možné, že teba som ešte neohodnotil, urýchlene to naprávam (2006)

+5 veľmi dobrý prehľad v hokeji a trefné komentáre ... a je dobre, že tu máme niekoho, kto nám priblíži dianie v českej lige ... (Frantapriklep)

+5 velice pozoruhodný nováčik. :) potvrdzujem.. (Nano)

+5 rozumny chalan, dobre sa s nim keca (Clavicle)

+5 Máš dobré veľmi dobré blogy, a dobrí prehľad v dianí za riekou Moravou... (PwPIETROO)

+5 Sorry,uz davno som ti chcel dat 5-ku,super blogy,prispevky,hokejove vedomosti..elita HP..,aj ked si tu kratko.. (Popradcan)

+5 dakujem za hodnotenie k clankua aj do diskusie, vazim si to! :)) (Mario74)

+5 pohodak ;) zo spravnim nazorom (Ayran)

+5 Kyle si tu sice len cez leto, ale pre HP si obrovska posila... (JackKE)

+5 Velmi dobry prispievatel, za inteligentny humor a vseobecny prehlad, nielen hokejovy. Tak ako nam aj v skole davali, za 5 :) (StevenY)

+5 dobre clanky i diskusne prispevky (Eurobec)

+5 Tvoje nazory v diskusiach su dokazom toho, ze hokeju sa nie len venujes, ale mu aj rozumies a mas o nom dobry prehlad. Skratka fanda hokeja, ktory na tejto stranke svojimi prispevkami v diskusiach, ako aj v blogoch bude bude istotne zarukou vysokej kvality. (Zomi)

+5 a kedže som ti zničil monolog:D,tak ti dam aspoň hodnotenie,myslím že si príjemne letne prekvapko pre tento web;) (Nyytymaki)

+5 jeden z najlepšich blogerskych člankov ak nie najlepši ...."NHLalebo KHL? " fakt skvele a skoro 100%ntne sa snim sttožnujem len tak dalej ;) PS:čakam na pokračovanie ;) (Pista022)

+5 super robota, nie si tu náhodou. (Mannheim)

+5 prehlad v hokeji (Dracik_18)

+5 dobré príspevky, ešte lepší blog - nie je o čom.. (Tomo41)

+5 štartovné a preto nesklam ... (Tulen - kosice)

+5 vies, o com pises a ako pises, to sa mi paci... (Oriali)

+5 Parádne blogy, kámo (Wildp)

+5 super článok o ČB - Slovan... Slovanista, to čo píšeš má hlavu i pätu.. možno sa v tých Budějkách na hokeji stretneme... :D (SniperBA)

+5 zato ,že si ma zapracoval v článku :-D, v podstate som Ťa pochopil. s prehľadom môžem dať +5, aj keď máme rozdielne názory (Mr.Bo881)

+5 príspevky ok,blog smiešny,slovanista..:-)))).. (Fifina)

+5 dobre prispevky mas, dam ti +5 :) (Ruzombercan)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (14)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (30)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (26)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (26)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (25)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (34)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (35)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (31)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (14)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.050486 seconds